onsdag 18 maj 2011

Vårruset!

Jag var iväg igår till Västerås tillsammans med Matilda, Connie, Miranda, Ida, Frida och mamma för att gå/springa vårruset! Lika underbart trevligt som alltid, speciellt när man har ett härligt gäng med sig :)
Jag gick i rask takt tillsammans med mamma hela banan, 5km, och vi kom in på 54min. Jag hade egentligen velat jogga, men eftersom jag hade huvudvärk som inte ville ge sig så kände jag inte för att anstränga mig så den blev ännu värre. Men nästa år, då ska jag springa! Och en bra tid ska jag minsann få också har jag bestämt ;)

Idag har jag varit hemma hos Annie och hjälpt henne att städa. Var där från strax innan 13.00 till ungefär halv 5. Tycker det är jättekul att hjälpa henne, för vi pratar väldigt mycket, skojar, skrattar och pratar minnen. Och sen har hon så otroligt fina saker! Och till varje sak finns en historia som jag mer än gärna lyssnar på :) Avslutade sedan dagen med att gå en promenad med mamma igen - måste ju komma i form! :P

Inga kommentarer: