lördag 20 augusti 2011

I Borensberg bor en Sandra!

Flyttade ÄNTLIGEN hit i förrgår, men har inte riktigt orkat sätta mig ner och skriva om det, haha! Kenny körde och mamma följde med, och när vi kommit fram dök Adde upp med bussen för att hjälpa oss att lassa ur :) Väldigt snällt tyckte jag, sen var det riktigt kul att träffa honom igen!

Vägen hit var typ..det enklaste som existerar. Tar man bara vägen förbi Örebro så är det riktigt enkelt att hitta! Typ...följ väg 51 tills du kommer till en skylt där det står Borensberg. Sväng vid den skylten, åk vidare och du är framme. Typ ;) Asenkelt!

Idag har jag packat upp en hel del, så det mesta i köksskåpen är upppackat (säger inte så mycket när jag bara har två köksskåp, men ändå!). Försöker få allt att vara så smidigt som möjligt med tanke på den lilla ytan jag har just för köksgrejer, men jag tror det kommer fungera bra när jag väl fått ordning ordentligt!
Felix trivs också väldigt bra verkar det som. Han sover hos mig hela nätterna (förutom första) och ger inga tecken på att vantrivas eller vara uttråkad. Han leker, är vild och allmänt söt - precis som han brukar vara :) Ska bara få undan alla lådor och så så att han kan få vara vild på riktigt snart ;)

Just nu inväntar jag min morbror som kommer med ett frysskåp. Sen ska jag dra mig utåt en vända. Jag tänkte gå runt lite i området igår, men det spöregnade så jag gick bara till affären och sen var jag inne hela dagen. Men idag ska jag ut! :)

Inga kommentarer: