fredag 9 september 2011

Hemåt till Köping!

Ännu en vecka har gått, med tre föreläsningar, grupparbete och till sist seminariet som vi hade idag. Det gick bra, även om det kändes som att texten jag skulle läsa ifrån aldrig tog slut! Haha, men det gick bra ändå som sagt :)

Nu håller jag på och städar undan lite i lägenheten och inväntar samtal från Malin som säger att de åker hitåt, för då ska jag börja packa! Ska nämligen hem till mor och far över helgen och bara ta det lugnt (böcker och sådär följer ju med ändå, men det blir ändå att ta det lugnt!). Felix får följa med också, så kan han få vara ute lite där och njuta av friska luften, med tanke på att enda friska luften han hunnit få här är den som kommer in genom fönsterna. Kommer nog bli väldigt nice, speciellt med tanke på att jag kommer kunna träffa hela min familj på samma gång då - det händer inte överdrivet ofta nu för tiden! Ska även bli härligt att träffa församlingen på söndag :)

Sen har jag ingen lektion förrän på onsdag, vilket är rätt skönt, för då hinner man sätta sig in i den nya litteraturen lite bättre. Men nu: Städa!

Inga kommentarer: