torsdag 29 september 2011

Tenta

Länge sen jag skrev känns det som, men sidan har krånglat för mig i några dagar.

Sitter nu för tiden med första tentan på kursen. Galet va komplicerat det är! Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Försöka låtsas som att man fattar allt ;) Det känns som att jag kommer sitta uppe en bra stund inatt och skriva lite, sen blir det upp tidigt imorgon för att göra klart allt för på fredag ska det lämnas in - och efterosm jag har en bit att åka har jag egentligen inte tid alls på fredag att göra klart något (tentan ska lämnas in 16.00). Jag ska försöka få hit min kära kompis Adde på fredag också, för nu var det länge sen jag träffade honom igen! Sen någon gång i helgen ska jag kanske glo film tillsammans med en av mina grannar :) Känns helt underbart att ha fått en sån bra kontakt med honom, han är riktigt trevlig :) Det gillas, för man känner sig så ensam här annars xD

Men nu ska jag skriva lite på tentan igen - om sådana där saker jag egentligen inte förstår något av. Men bättre att skriva en massa rappakalja ikväll och gå igenom det imorgon igen, än att börja från scratch imorgon bitti. Lyssnar lite på mina nya beroendelåtar under tiden!

Inga kommentarer: