måndag 4 juli 2011

Åt helvete för sent..

..heter en sång med Sara Löfgren som jag är totalt beroende av just nu. Det är en av få låtar jag hittat som kan gå på repeat hur länge som helst utan att jag tröttnar det minsta! Texten är helt underbar. Är även beroende av en annan låt med Sara, nämligen "Kär var det sista som jag ville bli", och även en låt med Melissa Horn - Innan jag kände dig. Lyssna på dem! Lustigt att jag fastnar så för tre stycken svenska, lugna låtar - jag som älskar rock ;) Men ja, jag tycker om det mesta så ^^

Idag har jag letat efter lite kommentarer från estettiden som jag ska ta med till Evelina på lördag. Vi ska träffas med vårt fina estetgäng (estetflickorna!) och grilla och ha det allmänt trevligt och mysigt hihi! Kommer bli underbart :)
Men innan lördag ska jag träffa Adde och Astrid och gå på teater - nämligen på torsdag - och det längtar jag som en tok efter! Att träffa dom två tillsammans kan aldrig sluta med annat än glädje, för de är helt dumma i huvudet båda två ;) Haha nej då, men roliga är dom, och lite småknasiga - precis som mig!

Annars då? Då händer nog inte så mycket faktiskt. Ska kanske göra chokladmuffins ikväll, sen ska jag tvätta också så jag har något att ha på mig. Det blir lite jobbigt annars!

Inga kommentarer: