tisdag 12 juli 2011

Besök!

Idag får vi besök här hemma av min gammelfaster Annie, min mammas kusin Kjell och hans fru Margret! Kommer nog bli trevligt :) Det var länge sen jag träffade Kjell och Margret, och faktiskt ett tag sen jag träffade Annie också. De ska få inspektera det andra huset som vi håller på att rusta, och sen ska vi fika lite - förhoppningsvis utomhus. Jag har lovat Felix att han får vara med ute då ;)

Annars då?
Jag försöker få ihop en till diktsamling - började igår. Men insåg plötsligt att om jag ska få med det jag vill på det sättet jag vill så kommer jag få lov att göra två diktsamlingar, varav den ena blir lite annorlunda stuk på. Vill även kunna nå ut mer med i alla fall den ena, för det är en av tankarna bakom den - att den ska vara till hjälp för andra som känner igen sig i det jag skriver. Och helt plötsligt fick jag ännu en idé. Detta slutar nog med 10 nya böcker..tur att Vulkan finns säger jag bara!!

Inga kommentarer: