måndag 11 juli 2011

Här är jag!

Jag har tänkt skriva här många gånger de senaste dagarna, men jag har ändå inte känt att jag haft något speciellt att skriva om. Det är mycket på gång nu, och det är både bra och dåligt. Det bra är såklart de bra sakerna, som tex. att det förhoppningsvis blir en till estetkväll snart (den hos Evelina var helt underbar!), att jag och Malin ska på bio och att jag kanske ska börja jobba ihop en ny diktsamling. Det dåliga är att jag är så otroligt rastlös på grund av saker som händer runt omkring mig. Ibland kan jag knappt sitta still i mer än några få minuter innan jag känner att jag måste göra något annat. Sen när jag gjort det i några få minuter tröttnar jag och måste göra något annat. Det blir lite jobbigt när man tillslut avverkat allt man kan sysselsätta sig med, haha! Sen har jag haft svårt att sova, och när jag väl sovit bra har jag ändå inte varit ett dugg utvilad. Men förhoppningsvis löser det sig snart - jag vet exakt vad det beror på så bara det löser sig så faller allt annat på plats också. Skulle gärna berätta vad det handlar om här på bloggen, för att få det ur mig och för att de som läser - de som känner mig - ska få veta en viktig sak ur mitt liv, men för min och för de inblandades skull så håller jag nog kvar det inom mig ett tag till. Det är helt enkelt inte läge än att släppa ut allt det för de som inte vet något alls. Haha, vad elak jag känner mig nu. Känns som om jag gör allt för att göra människor nyfikna - men tro mig, så är inte fallet!

Nä, om jag kanske ska försöka hitta någon snygg bild till omslaget på nya diktsamlingen nu? Eller jag kanske ska hitta på en titel först. Hm. Ja, det kan vara en bra idé! Jag rotar bland alla dikter under tiden så kanske jag får inspiration!

Inga kommentarer: