onsdag 6 juli 2011

Rastlös AB

Nästan galet vad rastlös jag kände mig igår, samtidigt som jag var lugn :P Om man säger såhär; Rastlöshet för mig nu för tiden är när jag nästan hela tiden gör något, helst nya saker hela tiden - ibland flera saker samtidigt. När jag efter varje avklarad grej direkt tänker på vad jag kan göra härnäst, och direkt går till nästa projekt. När jag helt enkelt knappt klarar av att sitta still en längre tid. Är det samma sak för er? Ja, då är jag väl inte så annorlunda då, och det är ju tur!

Jag gjorde plättar, samtidigt som jag läste tidningen (hade inte ro att bara stå rakt upp och ner vid spisen, så jag sprang skyttetrafik mellan bordet och spisen), gjorde muffins, tvättade (medan jag gjorde muffins, innan jag gjorde muffins, och efter), tog ut Felix på en vända ut på gården/gräsmattorna sent på kvällen för att jag inte orkade sitta still vid tvn. Jag försökte faktiskt sitta still vid tvn en stund för att vara social med faderskapet - jag reste mig efter 5min för att jag blev för rastlös.
Sen när jag gick och la mig kunde jag inte somna x'D Somnade kanske runt 1, sen vaknade jag runt 2, och somnade kaske runt 3 igen - sen vaknade jag vid 7, sen somnade jag vid halv 8, sen vaknade jag åter igen vid 9 och gick upp! Ja herregud.

Idag åker jag in till stan för att sova hos Malin till söndag. Detta för att jag ska på teater imorgon i stan, och för att jag på lördag ska hem till Evelina, och då är det lika bra att vara på plats! Jag säger bara en sak; ÄNTLIGEN ONSDAG! Har längtat i typ en vecka på att åka in till stan och på att kunna säga "imorgon är det torsdag!". Kanske förklarar rastlösheten, vad vet jag?

Inga kommentarer: