måndag 23 maj 2011

Guten morgen!

Vaknade vid 8 idag med en Pedro som sov med tätt intill mig. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen för att vakna lite mer till liv. Ganska fullbokad dag idag, men det gör mig ingenting. Ju mer jag har att göra, desto mindre tänker jag på annat som annars ligger och gnager i mig dygnet runt.

Jag tror jag ska göra soppa till mig idag! Det är enkelt och bra, och jag tror minsann att Matilda har saker hemma till det också. Sen strax efter halv ett drar jag iväg till Annie för att städa i några timmar. Hoppas bara att vädret inte dummar sig. Jag ser ett antal mörka moln på himlen nu och håller tummarna för att det inte ska börja regna.
Sen när jag är klar hos Annie drar jag upp till Malin för att sedan dra till Folkets park till strax innan 18.00. Förhoppningsvis följer Sanna, Adde och Evelina med också! Vad som händer sen efter konserten vet jag inte. Antagligen att jag drar hem hit till lägenheten igen och slötittar på tv och gosar med katterna!

Nej, duschen var det! Håret måste ju hinna självtorka innan jag ska iväg. Aufwiederzehen! (felstavat?)

Inga kommentarer: