söndag 29 maj 2011

Mors dag!

Idag är det mors dag, och självklart kom jag på ett sätt att fira detta för min älskade mamma. Jag hade några dagar innan bett Malin och Heidi att skriva ner lite minnen de har tillsammans med mamma, samtidigt som jag gjorde detsamma. Sedan letade jag på lite gamla och nya foton på oss syskon och mamma - samt på oss tillsammans såklart. Jag skapade sedan en tillfällig bilddagbok till mamma där jag la in alla bilder och texterna jag och syskonen kom på. Sedan la jag till lite extra texter samt delar ur låttexter vid bilderna. Ett tappert försök att få henne att förstå hur otroligt älskad hon är utav oss. Detta fick hon sedan läsa nu ikväll, och hon blev otroligt glad över våra ord. Det är en sån värmande känsla inombords att vara orsaken till andras glädje!

Jag fick även träffa en del av släkten idag tillsammans med Malin, mamma och pappa. Vi åkte till farmor och träffade henne, Ingmarie, Ingalill, Johnny, Niklas och Robin. Alltid lika underbart att träffa släkten!

Nu är det snart dags att sova, för imorgon måste jag vara pigg för att uträtta ett litet ärende.

Inga kommentarer: