måndag 16 maj 2011

Take the shackles of my feet so I can dance!

Sitter just nu, fortfarande i pyjamas och väntar på att en video på Gloria ska laddas upp på facebook. Hon är så söt när hon sticker iväg och apporterar armband man kastar till henne. Så nu sitter jag här och sjunger till låten Shackles och ska snart byta om och göra mig i ordning.

Jag hade velat gå ut och fotografera idag, men vädret verkar inte vilja samarbeta alls, och jag vill inte så gärna blöta ner min kamera. Synd att det ska vara dåligt väder när jag väl har tid Och lust att dra med mig kameran och låta fantasin skena iväg med mig. Men det får väl bli någon annan dag då. Ska vara kattvakt till Matildas katter om nån vecka, så jag får väl passa på då helt enkelt! :)

Känner nu att jag måste sjunga till He reigns också innan det är dags att göra sig i ordning. Känns bra detta ;)

På återseende!

ACM Gospel Choir – Shackles
ACM Gospel Choir – He Reigns

Inga kommentarer: