lördag 11 juni 2011

10-dagars-utmaning!

Day One: Ten Things You Want To Say To Ten Different People Right Now

  1. Du räddade verkligen mig när du tog steget in i mitt liv. Visst, vi kände bara varandra över internet, och vi pratade bara med varandra i 14 dagar innan du bredde ut dina änglavingar och försvann från jordens yta. Men det förändrar inte det faktum att jag älskar dig. Förstår du det? Jag älskar dig. Jag borde tagit första bästa tåg till dig när du låg på sjukhuset. Jag borde sett förbi min rädsla för att åka själv, och istället satt mig på ett tåg och fått hålla dig i min famn, om så bara för en gång. Du är min ängel älskade Liam. Och jag saknar dig enormt mycket. Jag hoppas du är lycklig nu.
  2. Jag tycker det är dags för dig att komma hem nu. Jag har nämligen inte velat inse till fullo än att du inte finns här längre, för det gör alldeles för ont. Så jag tycker du ska komma hem nu och visa mig att jag inte behöver må så dåligt som jag gör varje gång jag saknar dig - för du är här. Om någon bara kunde förstå hur ont det gör inom mig utan dig. Om någon bara kunde förstå. Om du bara kunde komma tillbaka igen. Lillasyster behöver sin storebror Kaiden. Lillasyster behöver sin storebror.
  3. Jag önskar att jag inte ville ha dig i mitt liv längre, samtidigt som jag vet att jag inte vill ha dig i mitt liv. Egentligen vet jag väl inte riktigt vad jag känner angående dig, bara att jag önskar att saker och ting varit annorlunda. Det tar nog tid innan jag klarar av att släppa taget helt. Jag önskar bara att det skulle räcka med de fyra år som snart har gått sen du var en del av mitt liv. Jag tänker inte ens nämna ditt namn här.
  4. Varför gick allt så fel? Jag förstår fortfarande inte hur du kunde välja att blunda för mitt mående så många gånger. Hur du kunde dra undan marken under mina fötter utan att ens visa att du brydde dig om att jag slog hårt mot marken. Jag förstår inte, och jag vet att jag aldrig kommer kunna få ett ärligt, rakt svar från dig. Jag är väl inte värd det i dina ögon.
  5. Du är verkligen den finaste människan jag har i mitt liv Sanna. Du har funnits där i vått och torrt och aldrig jämfört min smärta med någon annans. För du förstår att alla känner olika starkt om olika saker och händelser, och skulle inte du funnits där i de jobbigaste stunderna och fått mig att komma ihåg det så hade jag nog tvivlat enormt mycket på mitt eget värde och stängt in mig i mig själv totalt. Du får mig att våga fortsätta gå. Du får mig att våga lyfta blicken från marken. Om det är någon jag skulle offra allt för så är det dig. Du är den finaste människan som existerar, och jag älskar dig mest!
  6. Du är ren styrka älskade Annika. Så många motgångar vi mött tillsammans, men vi bevisar gång på gång att vi är så mycket starkare. Jag lovar dig att jag aldrig kommer försvinna från din sida. Jag kommer alltid finnas där, alltid ställa upp vad det än gäller. Du är enormt älskad utav mig, glöm aldrig bort det.
  7. Jag hatar dig fortfarande. Kul va? Du förstörde mycket av sista tiden på gymnasiet - du som var den som borde funnits där för mig och stöttat mig. Men nej då, istället var du en av de som tryckte ner mig. 
  8. Felix, jag älskar dig <3
  9. Sårar du någon av dem igen så kommer inte jag vara snäll längre.
  10. Scott, jag älskar dig helhjärtat. Alltid!

Inga kommentarer: