torsdag 9 juni 2011

Cykla cykla hela dan

House var inställt i tisdags på grund av fotboll. Bitter blev jag, och kollade på Simpsons, Family Guy och Nanny Diaries istället!

Igår cyklade jag och mamma in till stan. Hon stack till jobbet, och jag stack till Malins lägenhet. Ungefär en timme efter bestämde jag och Sanna oss för att träffas och ta en fika - väldigt länge sen sist! Min bästa vän är bäst, så enkelt är det! :)
Stack sedan upp till Malin igen och inväntade mamma tillsammans med henne, och åt paj och annat gott när hon dök upp. Sedan drog vi iväg till biblioteket på mitt initiativ och lånade böcker :) Jag lånade sex böcker som hade med psykologi och sånt att göra. Har inte titlarna i huvudet just nu, men skriver upp dem här nån gång sen när jag läst dem och berättar om de är något att ha eller inte ;)

Jag ska snart göra mig i ordning (vaknade för inte alls länge sen) och sticka ner till kyrkogården för att vattna. De hade stängt av vattnet när jag och mamma var där igår kväll. Smarthuvudena! Det hade ju varit jättevarmt, och det var rätt torrt i jorden. Så jag ska dit nu om en stund och rädda alla små plantor på de gravar jag har hand om.

Inga kommentarer: