lördag 18 juni 2011

Studenten!

I torsdags åkte jag, Malin, farmor, mamma och pappa iväg till Norrköping för att fira att grymma Tessan tagit studenten! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst angående den dagen, men jag är helt slut i huvudet, haha xD Men det var i alla fall otroligt jättekul! Jag är så stolt över min kära kusin som kämpat sig igenom skiten!

Åkte med Malin och Heidi till Linköping sen på kvällen för att sova hos Heidi. Sen steg vi upp strax innan 6 på morgonen, gjorde oss klara och åkte iväg till Vadstena vid 06.45 ungefär. Var på Heidis elevers avslutning, och drog sen vidare till Linköping för att dumpa lite grejer. Sen tillbaka till Norrköping där vi åt mat och hämtade farmor, mamma och pappa - sen hem hit! MYCKET åkande alltså. Var helt totalslut när vi kom hem. Så idag sov jag till kvart i 11, vilket var heeeeeeeeeelt underbart <3

Inga kommentarer: