måndag 13 juni 2011

To win my love takes so much more

Day Three: Eight Ways To Win Your Heart

  1. Var dig själv, helst redan från början. Om jag tycker om din personlighet så är det skönt att veta att det är den personligheten du har innerst inne, och inte bara något skal för att få mig på fall.
  2. Var ärlig. Om du inte är ute efter ett förhållande så få mig då inte att tro att du är det. Men vill du ha mig, för den jag är, så var ärlig i ditt sätt att vara. Göm dig inte bakom skepnader du tror jag kommer tycka om. Visst, lite gör man väl sig till i början - men gör det i så fall med måtta!
  3. Ha humor! Gärna i stil med min, för det blir lite jobbigt om du skämtar om saker jag inte tycker man borde skämta om.
  4. Acceptera det jag tycker är viktigt, och det som jag brinner för. 
  5. Försök inte förändra mig så att jag tillslut inte är mig själv längre. Om du inte gillar mig för den jag är så är det inte mig du vill ha.
  6. Var pålitlig!
  7. Du behöver inte ha världens bästa självförtroende eller vara världens starkaste, varken fysiskt eller psykiskt. Men det känns ändå viktigt för mig att ha en någorlunda stabil människa att falla tillbaka emot. Så lite självförtroende vill jag känna av åtminstone, mest så att vi inte drar ner varandra i något träsk.
  8. Kläder och frisyrer spelar egentligen inte så stor roll för mig. Var någorlunda säker på vad du har för stil och gillar att ha på dig och gör det för din egen skull. Ändra ALDRIG din stil för min skull. Tycker jag om din personlighet och dig överhuvudtaget så spelar det andra inte så stor roll. Var säker i din stil.
Fy va kass jag är på sånt här. xD

Inga kommentarer: