tisdag 21 juni 2011

Kratta kratta hela dan!

Igår jobbade jag första dagen i Västerås. Jag gick efter Matilda och en till som klippte häckar och krattade ihop det som de klippte av. Blev väl ca. 9 timmar krattande, vilket märktes när jag var på väg hem. Svinigt ont i armarna alltså! Sådär så det känns som om man ska börja gråta för att det gör så ont. Ville bara kapa av mig armarna. Men nu är det mycket bättre. Känner av träningsvärk, men det är inte alls i samma form som det var igår. Awesome!

Jag ska snart dra mig utåt för att invänta folket jag åker till jobbet med. Idag står ogräs på schemat tillsammans med tre andra som jag hittills inte jobbat tillsammans med direkt. Men en av dom är en gammal estet, så det är ju bra det i alla fall ;) Nejdå, alla är jättetrevliga och lätta att prata med, vilket passar mig utmärkt.

Men nu är det nog faktiskt dags att dra på sig skorna och sticka utåt. Då får jag ca. 10min på mig att vakna till liv av morgonluften ute. Sen hoppas jag att jag har allt nedpackat nu, men det tror jag :)

Inga kommentarer: