fredag 10 juni 2011

Promenad och blodblåsa

Jag var otroligt trött när Malin gick och la sig igår, men kände att jag inte skulle kunnat somna direkt ändå. Så jag gick ut och gick i lite över en timme med Adde istället! Vi gick runt en massa utan att ha något direkt mål, och pratade och skämtade som jag i stort sätt bara gör med honom. Han är en riktigt bra vän, det är han verkligen. Synd om er som inte har honom i ert liv faktiskt!

Upptäckte imorse att jag har en blåsa under min fot - IGEN! Men denna gången är det en blodblåsa (!?). Jag har aldrig haft en blodblåsa förr! Och nej, jag är inte lycklig över det faktum att jag har en nu xD Den kommer bli sönderpillad och överlappad med ett Bamse-plåster. Sådeså!

Och det är superkvavt i Malins lägenhet! Helt sjukt är det på somrarna. Försöker vädra ut i vardagsrummet, men vi får väl se om det lyckas.

Inga kommentarer: