tisdag 14 juni 2011

Grattis!

Igår fyllde min käre vän Andreas (Adde) år! Detta skulle ju såklart jag och Astrid fira i vanlig ordning. Börjar bli lite av en tradition (som började förra året).
Så jag fixade lite flummpresenter till honom igår på dagen, och sen mötte jag upp Astrid på kvällen sen. Så började vi vandra mot hans mammas hus där vi tänkte överraska honom på något sätt. Men då åker han förbi i en bil med en kompis, hoppar ur och undrar vart vi är på väg - om vi var på väg för att överraska honom. Självklart kunde vi inte medge detta, för då skulle det inte vara en överraskning längre! Så vi ljög ihop någon historia som han inte direkt köpte, men han gav sig av i alla fall. Han och kompisen skulle till Mc Donalds. Så där förstördes ändå vår plan. Så vi gick genom en skog och funderade ut en ny plan och bad honom möta oss vid Ströbohög. Han hann dock bara träffa oss där i några få minuter för han skulle hem på middag, men han hann i alla fall få presenterna, öppna dom, krama oss och vara allmänt glad :D Han blev jättelycklig - jag och Astrid är så snälla ^^

Idag har jag mitt sista möte (antagligen) med min psykolog. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Får försöka prata med henne om det idag, för något säger mig att jag behöver ytterligare hjälp med vissa saker i mitt liv innan jag är beredd att arbeta med det på egen hand. Sen har jag bara 2 stämplar kvar på högkostnadskortet, så det känns ju lite ovärt att inte få alla stämplar och sådär. Men ja, vi får se. Lite mindre än 2 timmar kvar nu, och jag ska sticka iväg om 1½timme. Har även helt totalt glömt bort uppgiften jag fick av henne, vilket inte känns sådär superbra. Men jag backar inte ur idag ändå. Jag får göra uppgiften nån annan dag helt enkelt.

1 kommentar:

Jenna sa...

Svar; Jag blir alltid så rörd av dina kommentarer. Tack så hemskt mycket!

Kram!